Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY OBCHODU www.etvarovky.cz
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) provozovatele, společnosti EK Solution s.r.o., IČ: 19454457, se sídlem Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 386880, telefonní číslo +420723950550, e-mail info@etvarovky.cz (dále jen „provozovatel“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy nebo smlouvy o dílo (dále jen „kupní smlouva“, „smlouva o dílo“ a kupní smlouva a smlouva o dílo dále společně jen „smlouva“) a dále práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky provozovatele a další související právní vztahy. Smlouva bude uzavírána mezi provozovatelem jako prodávajícím či zhotovitelem na straně jedné a fyzickou či právnickou osobou jako kupujícím či objednatelem na straně druhé (dále jen „zákazník“), a to prostřednictvím internetového obchodu provozovatele, který je provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.etvarovky.cz (v těchto VOP jen „webová stránka“).
- Ve smlouvě je možné sjednat odchylná ustanovení, která mají přednost před ustanoveními VOP.
- Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
- Znění VOP může provozovatel měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
- Zákazník se může na webové stránce registrovat do svého uživatelského účtu, prostřednictvím kterého může objednávat zboží a zhotovení díla a zjišťovat stav své objednávky. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Provozovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 30 měsíců nevyužívá. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
- Uzavření smlouvy a užívání webové stránky může být podmíněno registrací zákazníka do svého uživatelského účtu.
- Zákazník je povinen při registraci a při objednávání zboží a zhotovení díla uvádět správně a pravdivě všechny údaje a je povinen zajistit, aby byly aktuální; provozovatelem jsou tyto údaje považovány za správné.
- Pro komunikaci mezi provozovatelem a zákazníkem je preferována písemná forma, a to e-mailem.
- KUPNÍ SMLOUVA
- Webová stránka obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce.
- Webová stránka obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, které platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
- Pro objednání zboží vyplní zákazník objednávkový formulář na webové stránce. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ zákazník do elektronického nákupního košíku na webové stránce),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jako „objednávka“).
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může zákazník uhradit pouze bezhotovostně, a to převodem na bankovní účet EK Solution s.r.o., účet číslo 2562630003/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s..
- Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s balením a dodáním zboží.
- V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
- V případě bezhotovostní platby je zákazník povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.
- Případné slevy z ceny zboží poskytnuté zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.
- Je-li provozovatel podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, je zákazník povinen převzít zboží při dodání. Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Nepřevezme-li zákazník zboží při dodání, má provozovatel vůči zákazníkovi nárok na úhradu nákladů nutných k dopravě zboží zákazníkovi a zpět provozovateli a dále je provozovatel oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s takovým opakovaným doručováním zboží.
- Provozovatel dodá zboží zákazníkovi nejpozději do 25 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy, respektive od přijetí platby kupní ceny, hradí-li zákazník kupní cenu bezhotovostně předem, respektive od dodání materiálu potřebného k dodání předmětu koupě zákazníkem provozovateli či přepravci, je-li tak dohodnuto, kdy provozovatel zajistí vyzvednutí takového materiálu od zákazníka do 5 pracovních dnů od přijetí platby.
- Práva a povinnosti stran kupní smlouvy ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména ustanovením § 2099 a násl. a § 2158 a násl. občanského zákoníku a dále zákonem č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, v účinném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
- Provozovatel odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména provozovatel odpovídá zákazníkovi, že zboží v době, kdy ho zákazník převzal:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu tam, kde to povaha zboží vyžaduje,
- se zboží hodí k účelu, pro který ho zákazník požaduje a s nímž provozovatel souhlasil,
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může zákazník rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná provozovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Závazky provozovatele uvedené v předchozích odstavcích se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Zákazník může vytknout vadu, která se na věci projeví v době 2 let od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
- V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele rozhodne provozovatel o reklamaci a informuje zákazníka nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace; po marném uplynutí uvedené lhůty může zákazník od kupní smlouvy odstoupit či požadovat přiměřenou slevu.
- Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník na adrese EK Solution s.r.o., Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, e-mail: info@etvarovky.cz. Zboží musí být řádně zabaleno, aby nedošlo k poškození během přepravy. K reklamovanému zboží je nutné přiložit doklad o koupi. Provozovatel je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o přijetí reklamace i o vyřízení reklamace v souladu s ustanovením § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
- SMLOUVA O DÍLO
- Webová stránka obsahuje informace o dílu, a to včetně uvedení odměny za zhotovení díla. Odměna za zhotovení díla je uvedena včetně všech souvisejících poplatků. Odměny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce.
- Webová stránka obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a přepravou díla, které platí pouze v případech, kdy je dílo doručováno v rámci území České republiky.
- Pro objednání zhotovení díla vyplní zákazník objednávkový formulář na webové stránce. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném dílu (objednávané dílo „vloží“ zákazník do elektronického nákupního košíku na webové stránce),
- způsobu úhrady odměny za zhotovení díla, údaje o požadovaném způsobu přepravy a doručení objednávaného díla a
- informace o nákladech spojených s přepravou a dodáním díla (dále společně jako „objednávka“).
- Odměnu za zhotovení díla a případné náklady spojené s přepravou díla uhradí zákazník bezhotovostně převodem na bankovní účet EK Solution s.r.o., účet číslo 2562630003/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s..
- Společně s odměnou je zákazník povinen zaplatit také náklady spojené s balením a dodáním díla ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále odměnou za zhotovení díla i náklady spojené s balením a dodáním díla.
- Splatnost odměny je nastavena tak, že 60 % odměny je splatných do 7 dnů od uzavření smlouvy o dílo a zbývajících 40 % je splatných do 14 dnů po dodání díla zákazníkovi.
- Zákazník je povinen uhradit odměnu společně s uvedením variabilního symbolu platby.
- Případné slevy z odměny za zhotovení díla poskytnuté zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.
- Je-li provozovatel podle smlouvy o dílo povinen dodat dílo na místo určené zákazníkem v objednávce, je zákazník povinen převzít dílo při dodání. Při převzetí díla od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů díla a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Nepřevezme-li zákazník dílo při dodání, má provozovatel vůči zákazníkovi nárok na úhradu nákladů nutných k dopravě díla zákazníkovi a zpět provozovateli a dále je provozovatel oprávněn od smlouvy o dílo odstoupit. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno dílo doručovat opakovaně, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s takovým opakovaným doručováním díla.
- Provozovatel dodá dílo zákazníkovi nejpozději do 25 pracovních dnů od přijetí platby odměny, respektive její první části splatné po uzavření smlouvy o dílo, respektive od dodání materiálu potřebného k dodání díla dle smlouvy o dílo zákazníkem provozovateli či přepravci, je-li tak dohodnuto, kdy provozovatel zajistí vyzvednutí takového materiálu od zákazníka do 5 pracovních dnů od přijetí platby.
- Práva a povinnosti stran smlouvy o dílo ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména ustanovením § 2616 a násl. občanského zákoníku a dále zákonem o ochraně spotřebitele.
- Provozovatel odpovídá zákazníkovi, že dílo při převzetí nemá vady, tedy, že odpovídá smlouvě o dílo.
- Zákazník může vytknout vadu, která se na dílu projeví v době 2 let od převzetí.
- V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele rozhodne provozovatel o reklamaci a informuje zákazníka nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace; po marném uplynutí uvedené lhůty může zákazník od smlouvy o dílo odstoupit či požadovat přiměřenou slevu.
- Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník na adrese EK Solution s.r.o., Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, e-mail: info@etvarovky.cz. Pro uplatnění práv z vadného plnění zákazník doloží doklad o koupi. Provozovatel je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o přijetí reklamace i o vyřízení reklamace v souladu s ustanovením § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
- PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY
- Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám, od smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
- Zákazník bere na vědomí, že smlouvou o dílo se ze své podstaty provozovatel zavazuje zhotovit pro zákazníka dílo podle jeho požadavků a tedy není možné od takové smlouvy o dílo odstoupit.
- Nejedná-li se o případ uvedený v prvním odstavci či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má zákazník, který je spotřebitelem dle ustanovení § 419 občanského zákoníku, tedy každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná, v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží či díla, přičemž v případě, že předmětem smlouvy je několik druhů zboží či díla nebo dodání několika částí, plyne tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží či díla. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. K odstoupení může zákazník využít vzorový formulář, který je provozovatelem zpřístupněn zákazníkovi.
- Odstoupení od smlouvy může zákazník zasílat na adresu EK Solution s.r.o., Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, e-mail: info@etvarovky.cz.
- V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Dílo či zboží musí být provozovateli odesláno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží či dílo by mělo být vráceno nepoškozené a neopotřebené, a je-li to možné, v původním obalu. V případě odstoupení od smlouvy má zákazník jako spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží či díla; jestliže však spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží či díla, který provozovatel nabízí, vrátí provozovatel zákazníkovi náklady na dodání zboží či díla ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží či díla. Zákazník dále odpovídá za snížení hodnoty zboží či díla, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím či dílem jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží či díla. Zákazník je povinen vrátit zboží či dílo na adresu EK Solution s.r.o., Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2.
- V případě odstoupení od smlouvy vrátí provozovatel peněžní prostředky přijaté od zákazníka nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je od zákazníka přijal.
- SPOLEČNÁ UJEDNÁNÍ O KUPNÍ SMLOUVĚ A O SMLOUVĚ O DÍLO
- Před potvrzením objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku zavazující zaplatit“.
- Odeslání objednávky se považuje za takový úkon zákazníka, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží či objednávané dílo, kupní cenu či odměnu za dílo, osobu zákazníka, způsob úhrady kupní ceny či odměny, a je pro strany smlouvy závazným návrhem smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s VOP a potvrzení zákazníka o tom, že se s VOP seznámil.
- Provozovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí e-mailem na e-mail uvedený zákazníkem v objednávce (v těchto VOP jen „e-mail zákazníka“) a následně a průběžně informuje zákazníka o stavu objednávky.
- Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem vzniká potvrzením objednávky, tedy okamžikem, kdy je zákazníkovi doručena informace o akceptaci objednávky, jež je provozovatelem zasláno na e-mail zákazníka.
- Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady zákazníka na prostředky komunikace na dálku si hradí zákazník sám.
- K platbě zákazníka za zboží či za dílo je vystaven daňový doklad, tedy faktura, která je zákazníkovi poskytnuta.
- Způsob doručení zboží či přepravy díla si vybere zákazník z možností uvedených na webové stránce. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li společně se zbožím či s dílem poskytnout zákazníkovi dárek v jakékoliv podobě, je darovací smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy či smlouvy o dílo zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen provozovateli vrátit i poskytnutý dárek.
- Zákazník nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží a k dílu úplným zaplacením sjednané odměny.
- DALŠÍ UJEDNÁNÍ
- Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webovou stránku (včetně fotografií nabízeného zboží či děl) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webovou stránku.
- Zákazník není oprávněn při využívání webové stránky používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové stránky. Webovou stránku je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků a který je v souladu s jeho určením.
- Provozovatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy a ze smlouvy o dílo je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi provozovatelem a zákazníkem ze smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Provozovatel je k provozování webových stránek, k prodeji zboží a poskytování děl a k dalším souvisejícím činnostem oprávněn na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.
- Aby provozovatel zamezil případným nepravdivým recenzím nabízeného zboží, nedovolují na webové stránce zveřejňovat recenze.
- Pokud je předmětem plnění dle smlouvy digitální obsah, provozovatel odpovídá za takové plnění v souladu s především občanským zákoníkem.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Provozovatel prohlašuje a zákazníka ujišťuje o tom, že má zajištěny bezpečnostní mechanismy a vnitřní pravidla k řádné ochraně osobních údajů, jakož i k dodržování pravidel týkajících se ochrany osobních údajů, a to vše s relevantními právními předpisy, především v podobě nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (GDPR), v účinném znění, a dále zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v účinném znění.
- Zákazník bere na vědomí a souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení či název právnické osoby, adresa požadovaného dodání zboží či díla, fakturační adresa, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, e-mail, telefonní číslo (dále vše jako „osobní údaje“).
- Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů provozovatelem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření smlouvy.
- Zpracováním osobních údajů zákazníka může provozovatel, pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží či dílo nebudou osobní údaje předávány třetím osobám; zákazník souhlasí s tím, že osobní údaje budou předány konkrétnímu přepravci zajišťujícímu dopravu zákazníkovi a osobám zajišťujícím služby spojené s podnikáním provozovatele pro účely plnění právních povinností provozovatelem.
- Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná pro plnění účelu, pro který jsou osobní údaje zpracovávány. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
- Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Zákazník je poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může odvolat písemným oznámením doručeným na adresu provozovatele, a to i ve formě e-mailu.
- V případě, že by se zákazník domníval, že provozovatel, nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života zákazníka nebo v rozporu s právními předpisy, a to zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požadovat informaci, jaké osobní údaje jsou o něm zpracovávány,
- vyžádat si kopii o něm zpracovávaných osobních údajů,
- vyžádat si přístup k o něm zpracovávaným osobním údajům a vyžádat si jejich aktualizaci nebo opravu či si vyžádat omezení jejich zpracování,
- požadovat výmaz o něm zpracovávaných osobních údajů,
- realizovat právo na přenositelnost osobních údajů,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na příslušný soud.
- Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies do jeho zařízení, a to v rozsahu nezbytném pro plnění dle smlouvy. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky provozovatele ze smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies do zařízení zákazníka, může zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Uživatelé webové stránky mají možnost odmítnout, aby cookies nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, a to například tím, že webovou stránku budou prohlížet v režimu anonymního prohlížení.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo související se smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak se smluvní vztah řídí českým právem; tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z právních předpisů.
- Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či VOP vyžadují písemnou formu.
- Kupní smlouva a smlouva o dílo, včetně VOP, je archivována provozovatelem v elektronické podobě a není veřejně přístupná; provozovatel poskytuje aktuální znění VOP zákazníkovi v souladu s ustanovením § 1819 občanského zákoníku.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 18.9.2023.
Vzor odstoupení od smlouvy – v případě, že chce spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy, může k tomu využít rovněž následující formulář, který lze po vyplnění vytečkovaných částí, úpravě či doplnění poslat na e-mail info@etvarovky.cz či na adresu Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2.
EK Solution s.r.o.
Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2
e-mail: info@etvarovky.cz
V ………………………………………… dne …………………………………………
Věc: odstoupení od smlouvy
Vážení,
dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v účinném znění, tímto odstupuji od smlouvy vzniklé na základě objednávky č. ………………………………………… ze dne …………………………………………, a to co do tohoto zboží:
……………………………………………………………………………………
Žádám o vrácení zaplacených finančních prostředků následujícím způsobem:
……………………………………………………………………………………
S pozdravem
_____________
Jméno a příjmení zákazníka
Adresa či e-mail zákazníka (volitelně)
Nehodící se údaje škrtněte, chybějící údaje doplňte.